To jak bym podkręcił do 51 tak jak pisza ze to idealny kąt to co sie polepszy moc, spalanie czy może coś innego?
Jeżeli logi są ok to co może być ze kolega ma 90km a ma lepszego kopa niż ja choć mam 110km?
Po tych logach tego nie widac. chyba ze ma 90 KM tylko z nazwy.
Wróciłem do Twoich starych logów- przy czyszczeniu turbo wymieniałeś gruche?Jak ona wygladała ?
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Nie bardzo pamiętam jak wyglądała ale jak patrzyłem na sztangę podczas 011BS to sztanga bez oporów chodziła w górę i w dół a silnik kolegi to 1,9TDI AGR z 1999r a ja mam1,9TDI ASV 2004r.
Nie bardzo pamiętam jak wyglądała ale jak patrzyłem na sztangę podczas 011BS to sztanga bez oporów chodziła w górę i w dół a silnik kolegi to 1,9TDI AGR z 1999r a ja mam1,9TDI ASV 2004r.
Sztanga chodzi ale wolno- może niedokładnie wyczyściłeś geometrię? :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
od 2400 do 3000obr nie osiągnął zadanego doładowania.
ewentualnie powtórzył log dyn 011 na poczatek aby mieć pewność
... Robert... :wink:
nic nie musi powtarzac.... rzuc okiem na 008, fura ma pełną moc w calym zakresie obrotów, regulacja cisnienia doladowania działa dobrze.
Odchyłka +/- 100 mbar jest do przyjecia.
Pozdrawiam
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
PRZEMIK ja wiem że taka róznica jest do przyjęcia ale skoro "kolega" twierdzi ze 90-ka jedzie lepiej niż jego 110-ka a po logach absolutnie tego nie widać wiec szukamy dziury w calym- ewentualnie proponujemy koledze program :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
tzn ja mam 110 a idzie gorzej niz kolegi 90-ka kolega ja kupil autko niedlugo po mnie ale nic w niej nie grzebal. wiec ja mam cos nie tak albo kolega ma chipowany choć sprzedajacy nic o tym nie wspomniał. no chyba ze moze jak juz wszystko sprawdze i podmienie ten N75 z tym drugim i bedzie tak samo to pojade na hamownie i wtedy bede wiedzial. bo nie mam z kim porownac tez 110 bo nie znam nikogo.
tzn ja mam 110 a idzie gorzej niz kolegi 90-ka kolega ja kupil autko niedlugo po mnie ale nic w niej nie grzebal. wiec ja mam cos nie tak albo kolega ma chipowany choć sprzedajacy nic o tym nie wspomniał. no chyba ze moze jak juz wszystko sprawdze i podmienie ten N75 z tym drugim i bedzie tak samo to pojade na hamownie i wtedy bede wiedzial. bo nie mam z kim porownac tez 110 bo nie znam nikogo.
Prosciej bedzie jak zlogujesz 90-ke kolegi.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
harry-84, nie ruszaj sztangi bo to Ci nie pomoze, regulacja doładowania jakoś tam działa, ustaw kat na okolice 50 i dawke 3.5mg/skok. I tak jak mowia koledzy moze kolega z 90tki ma wirusa i dlatego Cie objezdza. Albo moze miec wieksze wtryski bez wirusa...
Kolega z 90-tki ma mniejsze spalanie według komputera pokazuje mu około litr mniej w spalaniu średnim z trasy przy takiej samej prędkości i bardzo zbliżonej kulturze jazdy (wiadomo że identycznie sie nie da przejechać) a jeździmy na zmianę do pracy 52km.
Jak będę miał czas to przestawię kąt wtrysku a dawkę próbowałem zmienić ale nie chce mi już zmniejszyć poniżej 4,2 mg/skok
[ Dodano: Czw 10 Sty, 13 17:51 ]
Witajcie wczoraj podmieniłem zaworki N75 i N18 miejscami a o to logi. Wszystkie sa w jednym logu:
1- Dynamiczny przy około 85stopni
2- Basic Settings przy około 82stopni
3- Basic Settings przy około 90stopni
gocek, nie widać by przeładowywało jest taki leki owerbost ale zbija nie wiem czy tyle mogło by wywalić błąd u mnie jak rok temu przeładowywało to actual do 2300 dochodził i zbijało dopiero gdy był notlauf ;P a jaki błąd Ci wag pokazuje??
rOBERTO795 komplet logów tzn czego jeszcze brakuje 00? w BS?? Trafia mnie z tym autem rok temu było turbo czyszczone dzis zrobiłem trasę 150km i nic sie nie działo starałem sie dawać w palnik od 2tys obr do 3 ewentualni 3,5 czasem więcej żeby troszke turbo po zimie odżyło miejscami 120 -160km/h i nie łapał notlaufa chciałem jechać na chipa i chyba się odwlecze to
zapomniałem o 008 i 011 stycznych chyba, resztę zrobiłem zerknij czy dobrze pojedyńczo są w BS. Dynamicznych brakowało 010 więc zrobiłem 010, 011 i 003 dynamiczne jeszcze.
pisze na szybko z telefonu bo troszke zajety jestem. W logach nic zlego nie widac delikatnie kat wtrysku mozna by poprawic i delikatnie gruszke wyregulowac.
Powtórz logi na dogrzanym silniku!!!
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
już chyba 4 razy logi robiłem i i jest tak w kółko. Myślałem czy wężyków nie powymieniać na nowe
[ Dodano: Pią 01 Mar, 13 18:26 ]
ostatnie pytanie czy czujniek pokazujący temperaturę płynu chłodzącego w kanale 005 może mieć coś do przeładowań?? pomykam, z lapkiem włączonym i obserwuję grupy 005 i 011, jak w grupie 005 osiągnie temp 70stopni to trzyma ładnie ciśnienie w graniach 2050mbar +/- 30mbar bardziej na -, ale w 005 dziwne rzeczy sie dzieją nie mogę więcej jak 70stopni osiągnąć nawet przy butowaniu czasem sapada nagle do 50 a czasem do -10 zachwilę pokazuje + 12stopni wtedy jak przydeptam to ładuje 2230mbar wpadnę w dziurę albo skręcę szybciej na zakręcie i już jest 67 do 70 i znów ładnie ciągnie na liczniku pokazuje cały czas 90stopni. który to czujnik tak szaleje G62?
Co powiecie, wymieniłem czujnik temperatury z intercarsu podobno orginał znaczki audi VW na nim wyryte i nr fabryczny. Wymieniłem termostat bo też był uszkodzony a przy okazji zalałem świeży olej 0w40 Castrol edge no i logi zrobiłem. Proszę o ocenę czy jest dobrze tak sobie albo źle.
Komentarz